Sunday, July 10, 2011

such a great event

helloooo . .
da lama tak bukak n post kan..
tak berkesempatan.,,,mggu nie aktiviti sangat pack..
especially time hari ushaniaga..
smpai balik pukul 8 malam kan . . .erhhh,,penat lah . .

dah tak nak cerita..
now,,jom cerita pasal IU Day . ..
oh my,,aku suka aku suka...
i like it,,i love it..nak lagi boleh??heeee...
aku tak sangka diorang boleh organize event yang macam tuu..
diorang handle everything sendiri..
its a wonderful event ah..
walaupun sampai lambat,,nasib baik diorang baru start..
the fashion show . . .!!!!
oh my goodness,, it was owesome..
u guys are really WOW . .
pretty,,beautiful,,handsome..
wt else can i say..
performance lain pown is really great..
i like the 'super junior'..hahhaa its really amazing..
tak lupa jugak makanan dia sangat sedap..
yes,,beribu sesalan sebab aku tak bawak camera kan..
so,,tak de gambar lah..
sume kat dalam fon ainil n atikah..hahah
semua kat majlis tu cantik2 belaka..
handsome,,gorgeous..
aku rasa macam aku lah yang paling serabai kat situ..haha
n thanx to asyikin allimannn
pinjamkan dress dengan selendang tuu..
first time pakai dress kot..
dress kau memang cantik,,tapi bila aku pakai memang serabai ah jadi nya..haha
hahah..kawan2 aku sangat menjaga aku tau..
hahahah..sume benda diorang tanya..
siap bagi amanah kat ainil lagi . haha
ok korang,,ainil jaga aku..hahha
anyway,,thanx kat kawan2 aku yang da banyak kot tolong aku..
n congrats to interact club 4 such a wonderful event..

No comments: