Thursday, January 19, 2012

nothing

 
hyeee . .ape khabar???
sihatt??long time not see HAHAH
ok cooll . .dah berapa lama aku tak update blog . .
bukan sebab kebusyan tetapi sebab kemalasan . .
sorry lah aku dengan malas dah macam adik beradik . .
memang tak boleh dipisahkan =D
sekarang tengah dalam proses mencari cari pekerjaan  ..
da dapat kerja lepastu gedik nak berentii . . 
haaaa hambik kauuu  . .
duduk je lah kat rumah tuu . .
termasuk hari ni dah 3 kali aku keluar untuk carik kerja . .
tapi rezeki tu masih belum ada kann . .
ok tunggu je lah dengan penuh kesabaran kan kan . .
aku dah rasa bosan dah pergi carik kerja and aku rasa orang pun dah bosan tengok muka aku . .
mintak mintak dalam banyak banyak tu akan terlekat lah satu kerja kan . Aminnn. . .
dah tak larat nak carik dahh . .
kalau tak dapat jugak maybe lepas chinese new year aku akan sambung mission untuk carik kerja . .
mission lagi tak boleh blahhh . .HAHAH

eh tadi kan aku ada terbaca satu blog nih . .
empunya blog tu letak gambar dia dengan boyfriend dia..
sweeeettt nya lah . . 
jealous sekejap hahaha
ok byee..

No comments: