Sunday, February 12, 2012

NO TITLE

 

hai . .sekarang dah malas nak update blog tau. .
kemalasan semakin menjadi jadi haha
ok esok aku akan start kerja . .
dekat jusco tebrau city . .
pegi balik pegi balik last last dekat situ jugak aku kerja . .
saya bekerja sebagai trainee cashier . .
act macam takut jugak nak kerja tapi dah dapat tu kerja je lahh
and then rasa macam segan jugak dengan kakak and abang cashier dekat situ . .
ye lah dah kenal kan . .
sampai sekarang pun aku still confuse nak kerja ke tak . .
tiba tiba macam malas nak kerja . .
ye lah masa tu kerja seminggu lepastu duduk rumah sebulan . .
dah syok lah duduk rumah sampai malas nak kerja ..
kemungkinann besar akan kerja . .
lagipun  dah ada  kawan . .
hahah belum start kerja dah ada kawan kan . .
jumpa time interview hari tu . .
ALHAMDULILLAH senang nak dapat kawan . .
paling best aku kena jugak belajar hidup berdikari . .
pergi and balik kerja sorang sorang . .
hopefully aku dapat tahan dengan kerja nie . .
mintak mintak lah aku nie kuat semangat eahh tak cepat putus asa . .
Ya Allah ,, harap harap inilah yang terbaik untuk aku . .
i must be strong and brave kan . .
wish me luck guys . .
aku tak nak kerja sehari je lepastu nak berenti . .
bia lah ini kerja aku sampai dapat tawaran untuk sambung study nanti .. aminnnn . .

No comments: