Wednesday, March 14, 2012

DAH SEBULAN . . .

 

hye lama tak jumpa . .
aku tak tau dah berapa lama aku tak update blog aku niehh . .
maklumlah orang dah berkerjaya HAHHAAHHA dengan muka bangga .. 
yes ,,  semalam genaplah sebulan aku kerja sebagai trainee cashier dekat jusco tebrau city . .
berjaya jugak aku bertahan dengan kerja aku .. haha
well , , so far aku rasa aku suka dengan kerja aku . .
aku suka kerja dengan orang orang yang happening. . 
aku suka dengan team aku . .
everything aku suka . .
its juz that ragam customer yang macam macam tu aku tak berapa gemar . .
tapi selagi aku boleh bersabar aku sabar lah eah . .
setakat nie aku belum pernah mengamuk lagi dengan customer . .
paling teruk pun aku tarik muka jee lepastu mengumpat dengan cashier lain . . ahha
so kepada customer customer yang diumpat tuu sorry lah eahh . .
ampunkanlah dosa aku . .
tak sengaja . .hehehe  .
well aku memang tak suka nak bergadoh dengan orang .. 
thats why lah bila customer buat perangai aku diam aje .. .
 
eh result keluar ari rabu ke khamis??confuse lahhh..
kejap kata hari rabu kejap hari khamis . .
dekat website kementerian pun kata hari rabu .. 
tapi diorang kata hari khamis . .
fuhhh , , menggeletar kutt akuu . .
kalau hari rabu baguslah sebab aku cuti . .
kalau hari khamis aku kerja . . kerja lepas ambik result . .confirm tak de perasaan . .
hahaha ok bye . .
 
 

No comments: