Tuesday, December 20, 2011

fine aku tak pandai masak

hye..assalamualaikum..
dah berapa hari tak update blog kan..
nak buat macam mana dah tak da cerita..
nih pun post tah pape jee nih..
merujuk kepada tajuk post aku hari nih .. 
ok i admit it..
im really bad in cooking..
wahhh!!kalau aku masak it would be a disaster HAHA
ok tipu jee tak de lah sampai macam tu sekali..
dont be surprised yang sekarang nih aku memang tak tau masak apa apa . .dont know anything . .
yes,,i dont know how to cook..
kalau tanya aku hanya pandai goreng menggoreng je ok
and guess what sometimes menggoreng pun hangit and tak masak . .
how bad lah aku nih kan..
and can you imagine before this aku masak nasi pun failed ok . .=='
teruknya anak dara nih kan ..
but now tak da lah fail lagi bab bab masak nasi nih .. 
my mum jangan cakap lah kan..
selalu sangat membebel sampai rasanya dia dah tak larat lagi nak membebel
bukan setakat my mum je,,my dad my sister even my brother in law pun dah sampai tak tau nak cakap apa..
my mum kata anak dara tak pandai masak mana ada orang nak..
mak kata kalau dapat mak mertua yang baik tak pe lah,,kalau mak mertua yang nak menantu pandai masak tak ke meroyan aku nanti . .
seriously aku jealous tengok kawan kawan aku yang pandai masak . .adik adik yang pandai masak ..
i feel like teruk nya lah hai aku nih . .
sometimes mak sampai bandingkan aku dengan anak jiran sebelah . .
fine terasa sangat hina . .
but dont worry,,
ive made promised to myself,,kalau dah besar..
before kawin i'll make sure that aku dah pandai masak..
and aku akan belajar masak semua jenis masakan so senang lah nanti kan..
lagi best aku ada cita cita nak sambung study ambik course kulinari . .
tak da lah hina sangat kan HEHEHe
juz pray for me . .
ok bye..




No comments: