Tuesday, December 6, 2011

lelaki . .

hye assalamualaikum..
hamboii anieza,,,gedik nya kau punya tajuk nie..
sejak bila dah pandai nak cakap pasal lelaki nie..
sejak bila kau suka lelaki nie..hahah
eh,,selama nie macam lah aku tak pernah cakap pasal lelaki,.
mesti lah aku suka lelaki,,tak kan aku nak suka perempuan pulak..hilang akal ke hapa??adoii..
kawan-kawan aku selalu tanya,,anieza kau tak nak couple ke??
bukan aku tak nak,,tak da orang yang nak kat aku..hahah..nampak sangat lah tak laku..hahah hina nya..
lagipun masa diorang tanya tuu,,SPM pun tak pass lagi..
nie dah abis SPM dah bole lah nak gedik2 sikit..hahaa
memang takda orang tanya,,tapi suka hati aku lah nak bagitahu...diam dan baca jee tak payah nk byk cekadak..
cehceh,,antara ciri lelaki yag aku suka lah eah,,,ehem2 (da mula gedik) :

  • baik....sape nak yang jahat lah seyh
  • hensem,,,hahahha..lebih gila lah aku nie..muka dah macam pengemis tepi jalan tak pyh nak yg ensem sgt lah kan
  • lesung pipit kiri kanan...hahaha..memang tak kan dapat lah kan
  • main bola..hahaha..cool lah org yg main bola nie...act bkn bola jee,,sesape yg active bersukan..
  • tak hisap rokok...plezzzz,,aku benci bau rokok..eh,,busuk lah,,tak pernah bau ke..
  • pandai...hahah..kau nie dah bagus sangt ke nak carik yang pandai2..hahah
  • respect...lelaki yg hormat orang lain especially seorang perempuan adalah lelaki yang paling machoo sekali...cewahhh!!!
  • rendah diri..hahha..inni aku suka..so,,nanti tak da lah nak berlagak sangat kan..
  • terima aku seadanya ok...fine,,,ambiklah aku yg buruk dan hodoh,,,serabai,,selekeh,,ape lagi huh??yg buruk2 jee lah..
  • pandai main gitar...ohhh,,,melting aku..nyanyikan satu lagu plessss...fine,,gedik lagi..dah,,tak pyh nak perasan lah tak de sape nak nyanyikan lagu utk kau
  • bertolak ansur...tak nak lah yg keras kepala,,,dah cukup aku sorang yg keras kepala..kalau due2 keras kepala memang hancur lah kan.. 
hahhaa...lebih nampak aku nie..nak yg bagus je kan..
fine,,aku tak lah mintak yg terlalu perfect yg takde cacat cela langsung kan..
cukuplah yg baik and respect seorang perempuan..
sebelum tuu,,kalau ade terjumpa lah lelaki yg sedemikian,,bagitahu lah eahh
bia aku sendiri pergi tackle..hahahah,,gila tak gila macam desperate sangat jee
hahah,
sekian terima kasih...

antara kegilaan aku:
pemain badminton korea..woooooooo

first time tengok dlm boys over flower..erkk,,ensem gila bole walaupun muka jambu..haha,,note that,,im not korean lover 
 
first time tengok dlm cinta melody...ganteng banget sih..hhahaahha..gila dah aku nie
 

No comments: