Monday, December 5, 2011

hye,,assalamualaikum...
da lme tak update (npk sgt menipu)..hahah
pdhal baru je brape hari lepas kan..
disebbkan terlalu byk mse yg ade,,smpai tak tau nak buat ape,,
gua pun terase lah nak update blog gua nie..
ok,,fine tak tau nak post ape..
actuallyy,,im not in mooodd..
after i saw something that really hurt me,,Allah je tahu how i feel..
it hurts me badly...
ujian hidup maybe..
yup,,tak mmpu nak berkata2 buat seketika..
and tak mampu nak senyum lagi..
yeah,,rasa macam nak tidor smpai esok pagi..
hopefully,,i'll be fine tomorrow..
ya Allah,,berikanlah aku kekuatan...aminnn..
last night,,aku TERmimpi amik result spm..
hahah..hal mimpi2 amik result nie perkara biasa..
especially when you think too much about it kan..
result aku,,hahah..bia je lah dalam mimpi tu..
kalau jadi kenyataan alhamdulillah..mintak2 lah jadi kenyataan kan...
n kalau tak,,juz terima je lah..leave it to Allah..
eh,,budak2 acc da nak abis paper lah kan..
baguss lah..
haha

yesterday,,aku sudah pun genap 17 tahun..
eh,,dah 17 tahun,,kejap je..
dah besar rupanya aku nie eak,,dah jadi anak dara..
yeah,,da layak kawin..haha..gatal kan..
mak kata kalau nak kawin,,belajar masak dulu..
kalau tak nanti nak bagik laki makan ape??
erk,,,mak orang gaji kan ade..hehe
mak pun kata baguslah ambik orang gaji..
nnti orang gaji kebas laki kau baru tau..
alamak!!

No comments: