Sunday, December 11, 2011

wedding cikgu nora

hye...asssalamualaikum...
hari nie cerita pasal wedding je eah..
well,,,wedding cikgu nora memang best..
mau tak best kalau dah datang satu bas,,campur yang naik van campur lagi yang naik kereta . . 
tolonglah bayangkan berapa ramai budak-budak sekolah yang datang...bekas budak sekolah..HAHA
dah rasa macam dekat sekolah dah
kitorang buat macam kitorang nie kat sekolah
turun je bass,,,pulak dah,,kitorang nie makhluk asing ke
semua mata macam tengok kitorang nie sangat pelikk..
yes,,aku memang terasa macam orang pelik bila oarang tengok macam tuu
tengah makan lepastu deejay suruh sorang wakil untuk nyanyi..
jia wen jadi wakil dengan lagu siti nurhaliza HAHAHA
lepastu kitorang masukk dalam and buat macam rumah sendiri lah kan
seriously,,rumah cikgu penuh dengan kitorang jee
kesian family dia
serius aku rasa macam sangat menyemak gila HAHA
aku dapat rasakan macam ada yang tak berapa selesa dengan kitorang..
tapi sorrylah kitorang datang memang untukl  mengecohkan suasana HAHA
memang kecoh lah kan rumah cikgu tuuu dengan anak murid yang ramai sampai orang nak alu pun susah
disebabkan tak tau nak buat apa,,,sementara nak tunggu cikgu habis bermake up
kitorang main game dekat tengah-tengah orang ramai tuu
dah lah menyemak,,buat bising pulak tuu HAHA
kitorang main eye killerr
gua memang tak reti lah nak main game tuuu
and aku tak reti kenyit mata lahh
kitorang main sampai cikgu keluar dari bilik..
bila keluar semua pun woooooooooo!!!HAHAH
dan ucapan SELAMAT SEJAHTERA PUAN NORA
pelik tak pelik unik tak unik kecoh tak kecoh lah kan
bila pengantin lelaki sampai aku and the gang pun keluar..
tak nak menyemak lagiii
bagi orang lain pulakk
then,,ambik gambar dengan cikgu terus balikk..
nak lama lagi tak boleh lah nanti sampai rumah lambat..
ok bye...jap lagi ada gambar..

No comments: