Sunday, December 11, 2011

picture!!

masuk jeee aku dah macam oh my!! pelamin dia cantik sangat...i likeeee...

sebahagian anak murid cikgu yang datang

time tengah tunggu cikgu

budak budak tak da keje
 
 moment bila cikgu keluar bilik,,fine aku tak nampak pape,,semua orang block aku

macam biasa terlindung HAHA

tak nampak jelas sebab aku tak boleh pegi depan dah penuh

pengantin lelaki..comel tau HAHA..gamba tak tegak,,nak tengok sengetkan kepala..abaikan muka budak yang depan tuu..the moment pengantin lelaki masuk kitorang semua woooooooooo!!!ada yang jerit "cikgu jangan takut lah..jangan malu lahh"..gempak kan..mana ada lagi wedding macam nie..AHAHA
 
 bila pengantin lelaki sampai,,kitorang pun keluar sebab tak nak menyemak kat dalam tuu
 
 time dekat luar..takde keje nak buat...ape lagi bergambar lah..

muka burukkkk!!yeah

nie aku suka..sweett kann..HAHAH jealous tau..tak berenggang pun budak dua org nie dari turun bas sampai balik..

pasangan pengantinn...sweet lah kan..

with 5BSC..gambar aku tersorok kat belakang HAHA

with 5ASC..

then terus balik..nak buat apa lagi menyemak kat umah orang lama-lama kan..AHAHA




No comments: